Närmare


Låt mig inkräkta på dig, låt mig skända dig
Låt mig penetrera dig, låt mig komplisera dig
Hjälp mig jag har förstört min insida, hjälp mig jag har ingen själ att sälja
Hjälp mig det enda som fungerar, hjälp mig komma ifrån mig själv.

Jag vill knulla dig som ett djur
Jag vill känna dig från insidan ut
Jag vill knulla dig som ett djur
Hela min existens är felaktig
Du tar mig närmare gud

Du kan inte känna min isolering, du vet inte om allt hat som den medför
Du kan inte förstå min brist på tro, du kan få allt jag har
Hjälp mig bryta ner mina skäl, hjälp mig det är din doft jag känner
Hjälp mig du kan göra mig perfekt, hjälp mig bli någon annan

Jag vill knulla dig som ett djur
Jag vill känna dig från insidan ut
Jag vill knulla dig som ett djur
Hela min existans är felaktig
Du tar mig närmare gud

Genom alla skogar, över alla träd
Inut i min mage, skrapat på mina knän
Dricker jag honungen från din kupa
Du är anledningen till att jag lever.