Vendetta, Fatwa & Beef coming your way!



Idag har jag läst DEN sämsta jävla bloggen i mitt liv, det är nått jävla driftkucko på Aftonhoran.com som häver ur sig korkade och värdelösa åsikter om värdelöst skit som typ dansband. För att inte nämna hans fuitila försök till att vara cool och indie genom att skriva ner saker som i de otränades ögon skulle få honom att framstå som en musik-purist vilket han absolut inte är.
Killen är så jävla sämst så han prisar skit och dynga som The Ark och sedan ens försöker göra en antydan om elitism och god smak inom det kulturella ämnet musik?
Lyssna här din jävla idiot-hora! Din jävla blogg är så jävla ointressant så jag tror fanimej att jag ska beställa ett sånt där "förstör din fiendes liv" kitt från de där Koreanska företaget som AftonHoran jiddrade om innan, bara för att jag tycker du ser ut som stryk och dina åsikter suger på ett stort proverbiellt klittollon!
Det här är en krigsförklaring mot dig, Aftonhoran och alla som från och med den 27e Augusti 2007 klockan 19:30 läser din fula jävla skitblogg!

Jag ska fanimej marknadsföra den här bloggen så jävla hårt så jag tillslut kommer få en jävla armé av arga, bittra, musikaliskt elitiska revolutionärer som backar upp skiten jag skriver.
Till skillnad från dig som säkerligen har flera 100 000 läsare i veckan...som alla är släkt med dig och/eller retarderade! Du är precis som alla andra en pengakåt jävla media-hora som suger på media-kukar tills du kräks bara för att kunna få dina 15 minuter, Men jag behöver inte förbanna dig ännu mer än vad jag redan gjort....för du vet att det som skiljer dig från mig är att jag är en riktig konstnär, en RIKTIG författare, EN RIKTIG MUSIKER....medans du är nån jävla kalle anka variant på allt det åvan-nämnda.