Fuck you...nu är det slut!

Jag har fått information om att över 10 personer läser den här bloggen, och enligt mina indie-rötter så ser jag migsjälv som en sell out.
För om över 10 personer tar del av dina verk så har man blivit mainstream och mainstream är inte riktigt min grej. Speciellt inte som när jag vet att INGEN av er som läser faktiskt fattar ett jävla piss av vad jag menar.

"Åhh jag får en känsla av det du skriver", Tror du jag bryr mig?
Jag försöker inte förmedla några jävla känslor, jag säger bara som det är: Jag är en smutsig knarkare och såhär är mitt liv.
Ni betyder inte ett jävla piss för mig, jag skulle fan sälja er till skamligt låga priser. Och om du tar åt dig av vad jag skriver nu så är du fan inte värd luften du andas.

Jag kommer lansera en helt ny blogg som fortsätter där den här skiten tar slut, men den kommer vara fri från fula jävla svin som er. Alla som är värdiga kommer hitta den...alla andra skiter jag faktiskt i.

Fuck you...nu är det slut.