max chil med Färska Prinzen!


För jag förstår att vi har kommit en lång bit du och jag från att ha sett dig på håll nån gång, till att veta var du bor idag och vad du gör och vad sa till en vän på telefon i förra veckan.
Du är alltid på väg nånstans studentskivor, skoldans en sån chans fanns en gång för mig, men nu är jag mycket äldre än alla du hänger med, och jag vet att du inte vet vem jag är. Men jag skiter i vilket ok? För jag ser dig men du ser inte mig.
Du går av, jag väntar en hållplats går av och du korsar fotbolls plan.
När jag blev mobbad som barn, när jag blev golvad som barn.
I samma tid men nu med en tolva bacardi och jag vet att vi kommit en lång bit du och jag och just nu är det bara 1 mil kvar och jag såg dig idag, och du kanske såg mig men vad vet jag om det?

Jag kan inte hjälpa att man blir sån som jag är om man är ensam, det är därför jag förföljer henne varje dag med GPS-navigation och spion grejsimojser, Den här bloggen är mer eller mindre ett brev så att alla ni svin kan läsa mina snedsteg men jag är tre steg bakom henne nu och snart är hon blek, stel & kall som en pripps till jul, När man vet att man är ful och sär så det kul när man kan koppla av med sånt här.

Och vi har alla våra spöken, men jag behandlar mina med kröken bara för att man kallas paranoid betyder inte det att de jävlarna inte är ute efter mig.