too weird to live, to rare to die.


Inget mer bullshit, inga fler lögner, inget försök till återupprättelse.
Det som har hänt har hänt, jag kan inte göra ett skit åt det, och jag skulle vara en jävla lögnare om jag sa att jag aldrig kommer göra det igen.
Jag kommer inte säga förlåt, för det var inte menat åt dig, jag kommer inte ringa, jag skonar dig från det.

Jag vet att jag är för avancerad för att kunna fungera som en stöttande kugge i den stora samhälls-maskinen.
Jag vet att jag aldrig kommer komma någonstans med mitt liv, JAG VET ATT JAG ÄR EN PATETISK, LITEN, BITTER OCH VÄRDELÖS MÄNNISKA!
Jag vet allt det där, du behöver inte säga det till mig. Jag vet att det jag gör är elakt och fel men jag gör det ändå, det är ett ganska tydligt tecken på vansinne.
Jag vet att jag kommer sluta som en jävla lodis på en jävla sunkig toa med en smutsig nål i armen, lika ensam då som jag är nu. Jag vet att jag är den enda som inte har en jävla chans, det är mitt val, jag dör så någon annan får leva.

Det här kommer bli den bästa tiden i våra liv, för vi har inte så mycket tid kvar.