Unleashin the fucking fury!


Idag har vreden återvänt, jag har fan inte varit såhär jävla arg på flera veckor!
Vad i helvete vill ni mig? Vadfan fyller ni för jävla funktion i mitt jävla liv?
Kan ni alla inte bara ta en kollektiv överdos och avlida fort som fan så jag slipper er, kan ni alla inte bara suga av en pistol och ta satsen rakt i ansiktet allihopa, så jag kan sitta här och vara bitter helt ifred?
Så jag slipper höra på erat eviga jävla pladder om skit som ni KAN göra någonting åt men är för lata och rädda för att göra?
Era äckliga, smutsiga jävla luder, ni skulle fan göra världen en stor jävla tjänst om ni bara dog allihopa! Ni är värdelösa lögnare hela bunten, det vet jag sen lääänge tillbaka men come on!
Jag hoppas fan att alla ni blir våldtagna till döds och att det tar flera veckor innan ni tillåts att ha nöjet att dö.

Hade jag haft en jävla pistol hade ni alla varit så jävla döda så ni vet inte ens om det än, JAG HATAR ER!
Jag hatar alla som ni känner, jag hatar era familjer, jag hatar era husdjur, jag hatar fan tillochmed era jävla möbler!
Ni är alla så jävla ovärda och värdelösa människor så hälften vore fan nog.
Vad hände med alla sköna människor? vad hände med alla som man faktiskt kunde prata med utan att behöva gå hem och spy galla över för att man blir så jävla trött och förbannad?
Ni suger livet ur mig era äckliga jävla fanskap!
Jag vill bara döda er, jag vill bara kunna ställa mig upp och skjuta er alla så jävla mycket så ni dör två gånger om! Fyfan vad jag hatar er.

Men ändå kommer jag imorgon göra samma jävla sak som jag alltid gör, jag kommer umgås med er, ljuga er rätt upp i ansiktet, låtsas att jag bryr mig om er, låtsas skratta åt skiten ni säger och bara bära med mig vreden tills jag går och lägger mig.
Men DEN dagen då jag faktiskt får tag på en pistol är ni alla så jävla körda, jag har sagt förr att jag ska döda er men nu menar jag fan allvar. Hade vi bott i förenta staterna hade jag varit med på nyheterna för länge sen.
"20 åring gick bärsärk, 30-40 personer är megadöda".
Fyfan vad skönt det skulle vara, att se er alla bara ligga döda på marken runt mig, blod överallt, krutrök rykandes ur min pistol, och jag tänder en cigg och lyssnar på My My Hey Hey med Neil Young.

Men det här kommer att lösa sig, det blir den bästa tiden i våra liv, för vi har inte mycket tid kvar...Men alla ni som jag skriver om här, ni kommer plågas i flera år av ångest och missär, ni kommer alla vara lika tomma som jag varit sen jag föddes, men ni kommer inte ha stake nog att dö snabbt, ni kommer bara att tyna bort, ni kommer alla försvinna och jag kommer inte behöva begrava någon av er.

Frihet är bara ett annat ord för inget att förlora.