En skev syn på sex, livet och mänskligheten...


De som förstår det här med livet är få och långt emellan. De flesta kanske inte reflekterar över varför man måste göra saker som egentligen bara är där för att man måste avsluta saker snabbare för att kunna låsa oss som människor.
Mat tex, Den tiden du inte spenderar på att vara hungrig spenderar du oftast på att planera nästa mål eller vara helt utslagen efter att du överätit för att du inte åt någon frukost, lunch osv osv.
Om hunger och mat inte var någonting som var absolut nödvändigt för min fortsatta existens så hade jag slutat att äta för länge, länge sen.
Om man tänker på all tid man spenderar på mat, sömn och sex och annat som inte egentligen spelar någon roll så är det sjukt lätt att man blir deprimerad.
Det är så jag kommer till huvudtesen!
Allt som ALLA någonsin gjort och någonsin kommer göra kretsar kring sex!
Denna vidriga akt där man utbyter kroppsvätskor med varandra, jag tyckte själv att det var ganska fräckt när jag var yngre, men på äldre dar så har jag börjat inse att det enda som sex gör är att det fördunklar våra sinnen och sätter oss i en typ av djurisk-trans.
Denna form av djuriska lusta är det enda som gör att vi människor inte är ett dugg bättre än andra djur.
Många påstår att vi skulle vara överlägsna andra djur på grund av våra tekniska "under" men det spelar egentligen ingen roll då historia är ett fictionellt begrepp som uppfanns av oss människor i ett litet försök till att berättiga vår totalt meningslösa existens. Vi är som exakt alla andra djur vi tillför inte ett jävla skit, det enda vi människor gör är att förnedra, förorena och förpesta våra djurvänner och naturen de lever i, endast för att vi ska kunna vältra oss i saker som har ett fictionellt värde som vi människor har satt på det.
Egentligen spelar ingenting någon roll eftersom allt kommer sluta på samma sätt, förmultning och död.
Det som jag brukar sätta ett pris på är upplysning och hur jag ska få den, Tyvär så är även det någonting av fictionellt värde.
Sen är det ju bara skitsnack att säga att det jag sätter värde på är mer värt än tex någonting så "trivialt" som en ny tröja eller en ny bil.
Men det tåls att tänka på, vad ÄR egentligen viktigast här i livet?