NI KOMMER RUINERA MIG ERA JÄVLA SVIN!

Idag fick jag just ett besked att jag är skylldig hororna på Tele2Comviq 620 svenska riksdaler.
En summa som inte hade existerat om inte de äckliga jävla kuksugande, hatiska jävla neo-fascist svinen på SL hade hatat den fattiga massan som utgör stockholms befolkning!
Här finns det nämligen ett system som gör att du kan betala dina buss och tågfärder med mobiltelefonen, kanske ett smart system säger du?
FUCK HELL NO!
Det är ett system som endast är framtaget för att ruinera fattiga jävla bönder som migsjälv och alla andra som inte har tillräckligt med pengar varje månad för att köpa de SNORDYRA jävla månadskorten och den andra jävla skiten som man kan åka på. Detta är en jävla komplott för att jag och mina "kamrater" ska behöva slänga våra surt förtjänade pengar på att transportera oss när vi bara behöver betala 20kr extra i skatt så skulle hela systemet kunna vara gratis!
MEN DÅ SITTER DET ÖVERKLASS YUPPIES MED SIN JÄVLA SUSHI OCH SINA JÄVLA MERCEDESBILAR OCH SINA HÖGBETALDA JOBB SOM INGEN HAR EN JÄVLA CHANS ATT FÅ PGA ALL JÄVLA SVÅGERPOLITIK SOM FIGURERAR I DET HÄR SUNKIGA JÄVLA FITTLANDET!
Fyfan för de där jävla borgarna som bara suger musten ur oss fattiga svin och göder sigsjälva på vår bekostnad!
Terrorism är jävligt lockande i dessa dagar!