What's love got to do with it?



Jag kom just på att mitt förra inlägg fan inte var på samma nivå som min caption till den bilden jag langade upp.
Det var ett jävla kasst inlägg rakt igenom om jag ska vara ärlig...så jag kör samma bild här igen och försöker göra lite rätt för mig!
Hursomhelst så är dagens topic kärlek, L O V E!
Varje dag så får jag leva med ett skevt perspektiv när det kommer till kärlek, Jag vet i fan vad som gäller där riktigt.
Jag vet inte vad jag egentligen känner, eller jag vet vad jag känner men jag vet inte om jag ska släppa lös och satsa hårt...för sist jag gjorde det så gick det fan inget vidare.
Men det kanske går bättre nästa gång, det kanske är som Johnny Cash & June Carter, jag kanske måste tjata i flera år för att det ska bli nått av det.
På ett sätt känns det som att det kommer bli så, men jag har haft fel fler gånger än jag kan räkna till så vad vet jag.

Män är ju som sagt från Mars och kärringarna är från ur-ANUS eller hur var det nu igen?
Hur som helst så är det ju helt värdelöst att ens tänka på det om det inte är ömsesidigt, åter igen tänker jag på Johnny & June.
Hela jävla scenariot ligger ju ändå i den där "ingen jävla aning" högen och samlar damm, men som man säger den som vågar vinner...förutom när han förlorar och baby I was born to lose.