Varför vi är så jävla bittra!


Jag har suttit och tänkte lite på varför vi 70 & 80-talister är så jävla uppgivna och bittra på hela jävla världen...
Någon jävla anledning måste ju fan finnas till att vi inte pallar fixa "riktiga" jobb, det faktum att vi hellre röker braj än super, knullar med allt som rör sig och bara gör kass glättig jävla bögmusik (jag menar Green Day & Tokio Hotell, vafan!).
Vi suger dessutom på den största kommerciella kuken sen tuggummi-poppen och glamrocken på 80-talet.
Medans forna profeter som Red Hot Chili Peppers & U2 är upptagna med att slicka amnesty och drogavvänjningsprogram i deras skitiga jävla rövhål!
De anti-kommerciella "fuck authority" banden som Metallica, Ozzy Osbourne, Guns n Roses osv osv har förvandlats till freakshows som enbart lever på den merit av att de faktiskt var något att ha för 20 år sedan.
Dessutom överknullas våra stackars jävla böghjärnor av skitfilmer som hyllar United States of USA, God Bless America är fan en slogan som aldrig använts mer än nu, och USA har blivit franskt-arroganta.
Och den ökända "formulan" är tillbaka i musikvärlden (men det tar vi en annan gång).
Sverige lider av hybris som alltid och vi tror att vårt lilla förhud till land kan göra någon skillnad i den stora världen...tänk om era billiga horor!
VAFAN TROR NI ERA JÄVLA BÖGJÄVLAR!
Nu har när jag demonstrerat den bittra vrede som fyller mig och många av min "kull" så kommer det en liten förklaring av hur fan vi blev så jävla arga.
ALLA sköna människor som föddes på 40, 50 & 60-talet är antingen döda eller frikyrkliga jävla sellouts.
Det är fanimej omöjligt att vara visionär i en värld av missionärer som alla försöker lura oss på våra pengar och ge oss ideal som är omöjliga att uppnå. Som den där fula jävla horan som kom på MTV cribs, jag menar vafan! Som att vi inte hade nog med komplex när vi såg snygga människor som tjänar mer pengar än oss, får kuken sugd av snygga jävla bitches och har mer jävla pengar än vad man skulle kunna köpa en fucking jävla 474a för.
Nu ska vi fan få se vadfan de har hemma också!
Visst du sitter vid din jävla skärm och skriker "JANTELAGEN", Jantelagen kan suga min kuk!
Ingen har några ideal längre! Alla snackar dyrt och heligt om skit som amnesty och greenpeace men inte fan tänker de kompromissa sina jävla dyra hus och skit endast för att de är ett gäng jävla hycklare.
Jag är fan exakt likadan men jag skiter i vilket, amnesty kan suga min balle, bono kan suga min balle och sist men inte minst kan alla jävla band som spelas på tv suga min balle!