Fear & Loathing revisited.



För någon dag sedan så vaknade jag upp och insåg att alla mina drömmar aldrig kommer uppfyllas.

Inga av mina drömmar har uppfyllts och det kommer att vara så resten av mitt liv.

Jag vet inte riktigt om jag ska jubla i glädje över att jag vet vad som väntar eller om jag ska gråta mig blodig för att det inte finns någon återvändo.


Jag vet inte heller om jag ska fortsätta att ta stolthet i min sorgliga själ.
Jag vill bara be om förlåtelse så fort jag gör något som jag inte borde, när jag sårar folk som egentligen inte förtjänar det.... Jag vet att jag gör fel men jag gör det ändå, jag vet att jag kommer bli sårad men jag låter mig ändå såras, jag öppnar mig för dödliga stötar och jag får alltid vad jag förtjänar.
Jag förtjänar all jävla smärta som ditt minne ger mig, för när jag tänker på dig så vill jag bara vara med dig, men jag vet att det aldrig kommer gå... Alla mina drömmar är förlorade, alla mina drömmar är försakade, alla mina drömmar är ämnade åt någon annan.
All din kärlek är ämnad åt någon annan.
Och jag har alltid vetat det, men ändå så faller jag i fällan, ändå låter jag dig ta så oförskämt mycket makt över mitt liv och mitt välmående.
Jag tillät allt och jag var lycklig medans du slet mig sönder och samman och kastade mina emotionella rester till hundarna.
Jag tillät allt och tog det med ett leende, för jag vågade inte sätta ner foten och säga emot, för du var allt jag någonsin ville ha.
Jag saknar inte dig, men det smärtar fortfarande, det ilar och svider. Du sårade mig med ett leende på dina läppar.
Du sårade mig utan att ens blinka, du sket fullständigt i alla mina känslor, DIN JÄVLA SUBBA!
Du ljög och sa att du älskade mig, du ljög mig i ansiktet din jävla slyna!
Du ljög för mig och jag köpte det, jag föll för din jävulska charm och du älskade varenda sekund.
DET GÖR ONT, FATTAR DU DET DIN JÄVLA SUBBA!?
DET GÖR SÅ JÄVLA ONT!
Tillägnat Elin Kastlander & Nils Malmberg
De bästa vännerna jag någonsin haft, tack för erat stöd.
Jag älskar er.