Attack of The Voodoo-Nazis or rage is one hell of a drug!


Känslan slog på likt bra LSD, jag vaknade upp i ett stadie av förvirring blandat med hallucinationer, Mitt ansikte flöt runt i de speglande attributet av fönstret som vätte ut över ett nöjesfält.
"Tjernobyl" tänkte jag, Det ser exakt ut som i tjernobyl!
En grå himmel med inslag av gula sprickor där den kontaminerade solen lös ner över barn som skrattade och levde sina liv i den förbjudna zonen.
Vad var det Maltensson hade sagt?
Hade jag blivit varnad?
Medans jag tänkte tornade en storm upp sig.
"Var det något om Ku-Klux-Klan?" Tänkte jag medans jag tände en cigarett.
Jag tittade runt medans rummer snurrade snabbare än en centrifug på ecstacy.
Det var avgjort, enda sedan jag sa Ku-Klux-Klan var det avgjort.

Det gråa ljusa rummet fyllt till brädden med olika attiraljer som alla var direkt nödvändiga för vår överlevnad på den här platsen försvann.
Rummet förvandlades till gröndimmig timmer stuga i den stora naturen, någonstans i det mest incestoida området nära Mobile i Alabama.
Rytmen från en trolltrumma satte in de svinen som i en uråldrig vikinga lik berzerkar-trans.
Jag såg mig om..6 klansmän stod alla runt mig med enorma pålar som de slog ner i marken för att skapa den märkliga rytmen.
Ledaren sprang runt som spindel i hela rummet med enorm fart och hejade på sina undersåtar med skrik som enbart kan tänkas komma från en Banshee.

Han var som en Voodoo version av Hitler, han pekade på mig och skrattade en djupt mörkt jamaicanskt skratt, ett skratt så hemskt så vilket hetblodat däggdjur som helst skulle hamna i ett katatoniskt stadie av rädsla och avsky.
Han var en mutant en form av neo-fascitoid bastard mellan Hitler & en Voodoo-präst satt i en djup trans av förtärningen av kycklingblod och en väldigt stor dos salvia.
Sonen av en Voodoo präst som knullat Eva Braun i röven men ändå via sina kosmiska krafter fått ut en bastard så hemsk så den skulle kunna döda och våldta sin mamma innan den ens kommit ur livmodern.
"Om jag tar av mig kåpan..." tänkte jag i ett stadie av pubertal förvirring...
"Nej då kommer ju de svinen att slita mig i stycken" det var bäst att inte försöka spela hjälte, dem här jävlarna skulle slita mig i stycken i nån form av sjuk nazi-trans för att sedan våldta mitt hjärta medans det fortfarande dunkade.

Men Ledaren vände sig mot mig och skrattade igen, sen tog han av sig sin kåpa, Och det jag såg får fortfarande mina ögon att tåras upp, det jag såg var så fruktansvärt så det inte ens går att beskriva, rädsla och avsky fick en helt ny innebörd.
Men i hans ögon brann vreden och avskyn hos en miljon SS-soldater på PCP som fick gå fritt genom Nürnberg och döda allt i deras väg.
Soldater ledda av Creme de la Creme av Gestapo inte bara fascitoida utan fascistiska riktiga jävla prakt nazis!
Och hans ögon brann av vrede!

Jag skrek till och vaknade upp i en pöl av mitt eget svett. Allt var en dröm?
Allt var en mardröm. Det mörka rummet målade fortfarande upp bilder som jag inte orkade med. Jag var ganska medtagen av bilderna och scenariot jag just överlevt, vad i helvete hände?
Ingen frisk människa kan ju måla upp bilder av "Voodoo-Nazis" det låter ju som en b-film....
"Ingen idé att försöka tyda skiten" sa jag.
Katten tittade på mig som om jag vore helt efterbliven, med sin överlägsna min.
"Eller vad tror du kattjävel?" sa jag medans han vände sig bort och fortsatte sova.
Jag bestämde mig för att fortsätta sova, dock inte oberörd över att någonstans där ute fanns ett gäng oortodoxa nazis som använde voodoo för att hamna i en sjuk, muterad berzerkar-trans.
Voodoo-Nazis?.......Fyfan!