Late night Hate with Dr. Peyote Williams....

Inget finns förutom den här eviga jävla misären, Man kan inte vinna, vad man än gör, hur heroisk man än försöker vara så slutar det ändå med att någon annan vandrar iväg överlevande i slutet med flickan.

Aldrig vinner man, aldrig får man känna segerns sötmna, ALDRIG kan man känna den där känslan som man söker, ALDRIG FÅR MAN SOM MAN VILL!
Man måste alltid känna sig besegrad för att man inte är tillräcklig som människa, man gråter sig till sömns varje natt för att man är en patetisk jävla loser som aldrig kommer kunna göra någonting åt det, Man är förevigt förälskad men man kommer aldrig kunna känna kärleken, för kärleken tillhör inte mig. DU STJÄL DEN FRÅN MIG VARJE DAG, VARJE VAKEN SEKUND SÅ TAR DU DEN IFRÅN MIG!

Och hur mycket av mitt hjärta jag än lägger ner i nått så är det den halvhjärtade pisskvarts skiten som jag får beröm för...vad fan vet ni? Inte ett jävla skit, håll bara käften och dö era jävla fittor ni är inte ett skit, ni är smuts.
Det är slut nu, aldrig igen!