Bring the troops back home!



"And if a double-decker bus
Crashes into us
To die by your side
Is such a heavenly way to die
And if a ten-ton truck
Kills the both of us
To die by your side
Well, the pleasure - the privilege is mine"
Nisse sa det till mig en gång, det är snott från en The Smiths låt men han träffade fan en riktig nerv inne i mig. Du ska veta att jag saknar dig mer än något annat min vän!
Jag saknar vår vänskap, jag saknar vår tillit, jag saknar allt vi har och alltid kommer ha!

Du är min det närmaste jag någonsin kommer komma en bror och jag hoppas du förstår det!
Jag älskar dig mycket mer än vad jag älskar min egen familj. DU och Jocke är min familj!

"Den bästa musiken är alltid den VI kommer göra"
Jocke sa det till mig för några dagar sen, och det stämmer. Jag vill bara att ni ska komma hem så vi kan återgå till att göra det som vi alltid gjort bäst, den BÄSTA jävla musiken någonsin.

Jocke sa också en gång att vi behöver inte berätta för varandra att vi älskar varandra, för det är fan bland det självklaraste som finns. Men jag måste bara få säga det här, Jag älskar er grabbar!

Kom hem snart!

Idag har jag dessutom totalt tappat min önskan att återvända, nu vill jag bara in i framtiden.

Jag har lovat folk att jag inte ska ta ut mina aggressioner på dem längre, så jag gör inte det. Jag har inget att säga er.
Förutom en viss person som lovade mig att hålla en viss hemlighet hemlig....lyckades han bra med det eller?
Knappast...så fuck you! Min tillit till dig är förevigt helt körd....vidriga jävla kokstorsk!