Ha det bra...












Vem ska man skylla på när man är en vit man i sina bästa år?
Jag får inte ens jobb i hamnen och för mig finns det ingen jävla ombudsman.
För mig finns ingen jävla kvotering, ingen representant i någon jävla regering, inga debatter som främjar mina chanser till nått annat än transport till anstalter, Kolla inga jävla sympatier, inga program på p3 om livet.



Varje kväll när jag står som på en jävla scen och öppnar mitt hjärta som två tonårsben, till en korkad fitt-publik som ni som dricker vin och tror att ni fattar musik? SVIN!

Jag skiter i gunst och skit, hoppas att mitt jävla band aldrig kommer hit!
Jag önskar att jag hade en jävla kanon och att alla ni som läser bara sprängdes och dog!
Jag vill inte ha ett skit av er för, jag vill inte leva mer, dör hellre för än senare om någon tog illa upp av nått så var det meningen, det gör inte ett skit om jag sårat någon med mitt skit och att jag inte gör ett piss med mitt liv för.
Det är fan svårt att vara sig själv när, man inte vet vem man är...ha det bra!