Livets frågor besvarade.

En Vän till mig svarade lite på frågor som fanns i en Café tidning...eftersom jag inte läser herrtidningar så saxade jag bara frågorna rakt från honom


Vilken är din största fobi?

-Att hamna i bråk med Henry Rollins...fuck han är bitig och arg!

Vad är det närmaste du kommit att dö?

Massa slagsmål ”small man big mouth” samt lite trafikolyckor…sen nån överdos också.

Hur vill du dö?

Snabbt och på eget initiativ

Om du fick leva ett nytt liv efter din död och fick välja mellan Hugh Hefner eller Nelson Mandelas liv – vilket skulle du ta?

- Hefner...har hellre sex med massa ytliga och korkade brudar än sitter i fängelse i 30 år.


Vilken är din favorit svordom?

-"Men vafan!"

Vilken bil skulle du helst äga?

Formel-1 bilen...för den är snabbast i världen!

Nämn fem saker du gör när ingen tittar?

- runkar, sover, kollar på "G som i gemenskap", gråter som en liten skolflicka, spelar gitarr och sjunger som en häxa.

Vilket är det konstigaste SMS du fått?

- "Du är rox <3"

Har du haft en riktig dålig drogupplevelse?

- Ja...när jag slutade använda.

Vilket är ditt favoritord?

- "dude"

Vilken är din största motgång i livet?

- Hela mitt liv är en motgång.

Vad hatar du mest av allt?

- missförstånd...och folk med ticks

Konstigaste stället du vaknat upp på?

- Brevid mycket fula brudar och i Belgien.

Tidernas coolaste filmcitat?

- "I'm too old for this shit"

-Danny Glover i Dödligt Vapen.


Ditt favoritgift?

Pepsi och Lucky Strike


Vilken dag har varit svårast i ditt liv?

- Alla dagar sen den 1a oktober 2006

Ditt livs bästa respektive sämsta affär?

- Bästa var när jag köpte min första elgitarr, sämsta var när jag smugglade ecstasy från Holland till Sverige för att ge bort den till en kompis som inte uppskattade det alls.


Din käraste ägodel?

- Du kan inte vara kär i en sak.


Ditt livs mest minnesvärda telefonsamtal?

- Jag pratar inte i telefon…jag har inga vänner.

Märkligaste rykte du hört om dig själv?

-Att jag är en ”skön” dude.


Vilket av dina karaktärsdrag är minst stolt över?

- jag är bitter, hämndgirig, elak och är totalt inkonsekvent.